Продавець Інтернет-магазину BollidStorm розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
144 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Додати відгук
Кошик
BoLLidSTOM
+380 (98) 917-11-88

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Службою доставки у відділенняВідправлення відбувається протягом 1-3 робочих днів після оплати (часткової або повної). Без оплати відправку не робимо.
  • Нова ПоштаВідправлення відбувається протягом 1-3 робочих днів після оплати (часткової або повної). Без оплати відправку не робимо.

Способи оплати

  • Оплата на рахунокФОП Денисюк С.П. "Р/р UA263252680000026001149552001, АТ АКБ ""Львів"", м. Львів, МФО 325268 Юр. адреса: 80100, Львівська обл., м. Червоноград, вул. Сокальська, б. № 2, кв. 116 тел.: +380976726786, код за ЄДРПОУ / ІПН 1917709193," +1% к сумме ФЛП Семак Е.В. "Р/с UA8138080500000000026007735202, Банк АО "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ"", г. Киев, МФО 380805 Юр. адреса: 90300, Закарпатская обл., г. Виноградов, ул. Персикова, б. №35, кв. 1 тел.: +380507089280, код по ЕГРПОУ 3137814238, ИНН 3137814238 № свід. 2003100000000012558"+1% к сумме
  • Повна передплата на картку ПриватбанкуПовна передплата на картку Приватбанку
  • Часткова передоплата на картку ПриватбанкуПередоплату уточнювати у менеджера , інше - післяплатою при отриманні (за післяплату Нова пошта бере комісію в розмірі 2% від суми післяплати +20 грн.)
  • Оплата на рахунок ФОП від юридичних осібЯкщо потрібно попередньо виставити рахунок для безготівкової оплати юридичної особи, ПЕРЕД покупкою прохання узгодити всі деталі з менеджером по телефону або в Telegram/Viber

Гарантія:

Для прийому товару, який був в експлуатації та здійснення його сервісного обслуговування слід дотримуватись таких умов:
1) товар купувався Покупцем в магазині Компанії;
2) термін гарантійного використання на товар не закінчився;
3) покупець пред'являє гарантійний талон;
4) не порушені умови експлуатації виробу, згідно з умовами, описаних в гарантійному талоні (немає механічних і термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі і т.п.).

Як передати товар на сервісне обслуговування?
1) Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером в телефонному режимі, e-mail, будь-яким зручним для Вас способом по контактах зазначеним в гарантійному талоні. Повідомити інформацію по несправності виробу для оформлення менеджером заявки в систему обліку.
2) Менеджер надає контакти для відправки товару на сервісне обслуговування (відправка здійснюється лише Новою поштою). Ми беремо на себе витрати на пересилку товару від Вас до нас і назад (лише за домовленістю). В обов'язковому порядку, необхідно повідомити менеджеру номер товарно-транспортної накладної після відправки товару Вами, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти та передав на сервісне обслуговування.

Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортній накладній послугу «зворотна доставка грошових коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і Вам потрібно буде повторно відвідати відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки.

Зверніть увагу, що сервісний центр, має право відмовити в безкоштовному (гарантійному) ремонті в наступних випадках:
- на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
- порушені гарантійні пломби;
- порушені правила використання, наведені в «Інструкції по експлуатації»;
- несанкціонованого розкриття, ремонту, зміни конструкцій вузлів і деталей;
- пошкодження, що були викликані неправильним підключенням до мережі, а також пошкодження, що виникли в результаті критичного відхилення напруги електромережі;
- пошкодження, що виникли в результаті використання товару не за призначенням або з порушенням «Інструкції з експлуатації».

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner